Verrassend…Zeeman komt met dure sneaker

Met z’n allen naar Antwerpen komende vrijdag!

“The word is out.”

Met deze woorden werden we door een enthousiast team benaderd die naar eigen zeggen een fantastisch verhaal hebben. Een verhaal dat start nu vrijdag in een pop-up in de Kloosterstraat in Antwerpen.

Dat het over sneakers ging, hadden we heel snel door maar een pak minder wie er achter deze campagne zat. Dat bleek niemand minder dan winkelketen Zeeman te zijn. Niet direct een keten die de gemiddelde Whatmatters-redacteur over de vloer vraagt…en krijgt…tot nu!

De sneaker trend was nog nooit zo groot, en we zwichten met z’n allen voor exclusieve modellen van de grootste merken als daar zijn Balenciaga, om maar een merk te noemen. Maar waarom zijn sommige sneakers zo duur? Om daarachter te komen, maakte Zeeman zelf twee sneakers. Eén extreme sneaker, de Hybrid Z, gemaakt zoals dure merken het doen en één eenvoudige sneaker, de Basic Z, gemaakt op de Zeeman manier. Allebei leuke, kwalitatieve sneakers, maar met een gigantisch groot verschil in prijs.

Van de Hybrid Z, die een nogal extreem ontwerp heeft en 200€ moet kosten, werden er vijfhonderd gemaakt. Voor de campagne werd samengewerkt met influencers Yannick Somers, Cindy Van Dyck en Yentl Keuppens. Om hem De extreme sneaker kopen kan online via een verloting en in de exclusieve pop-up store die vrijdag de deuren opent in de Kloosterstraat 60 in Antwerpen.

Wil je komende zomer lopen op misschien wel dé meest gehypte sneaker onder influencers? Dan weet je wat te doen komende vrijdag!

You May Also Like

Een badpak met borsthaar!

Trends komen, trends gaan, maar als deze doorbreekt dan is het einde helemaal zoek. ...

4 Italiaanse merken die in je kast horen

Italianen hebben flair, Italianen hebben stijl. Wil jij ook een vleugje van die ‘sprezztura’? ...

Retro Gamen: Atari met 120 spelletjes voor 99€ bij Lidl

Pure nostalgie! We gaan effe ver terug in de tijd. Eind jaren ’80 waren ...

Hosting door Fraai