Verrassend…Zeeman komt met dure sneaker

Met z’n allen naar Antwerpen komende vrijdag!

“The word is out.”

Met deze woorden werden we door een enthousiast team benaderd die naar eigen zeggen een fantastisch verhaal hebben. Een verhaal dat start nu vrijdag in een pop-up in de Kloosterstraat in Antwerpen.

Dat het over sneakers ging, hadden we heel snel door maar een pak minder wie er achter deze campagne zat. Dat bleek niemand minder dan winkelketen Zeeman te zijn. Niet direct een keten die de gemiddelde Whatmatters-redacteur over de vloer vraagt…en krijgt…tot nu!

De sneaker trend was nog nooit zo groot, en we zwichten met z’n allen voor exclusieve modellen van de grootste merken als daar zijn Balenciaga, om maar een merk te noemen. Maar waarom zijn sommige sneakers zo duur? Om daarachter te komen, maakte Zeeman zelf twee sneakers. Eén extreme sneaker, de Hybrid Z, gemaakt zoals dure merken het doen en één eenvoudige sneaker, de Basic Z, gemaakt op de Zeeman manier. Allebei leuke, kwalitatieve sneakers, maar met een gigantisch groot verschil in prijs.

Van de Hybrid Z, die een nogal extreem ontwerp heeft en 200€ moet kosten, werden er vijfhonderd gemaakt. Voor de campagne werd samengewerkt met influencers Yannick Somers, Cindy Van Dyck en Yentl Keuppens. Om hem De extreme sneaker kopen kan online via een verloting en in de exclusieve pop-up store die vrijdag de deuren opent in de Kloosterstraat 60 in Antwerpen.

Wil je komende zomer lopen op misschien wel dé meest gehypte sneaker onder influencers? Dan weet je wat te doen komende vrijdag!

You May Also Like

Whatmatters Real Estate: Penthouse hartje Antwerpen-Zuid (695.000€)

Had het een paar jaar eerder te koop gestaan, direct! Ondergetekende had al eens ...

100.000 euro voor een gouden toilet van Louis Vuitton

Voor wie echt wil uitpakken voor het kleinste kamertje in huis is er nu ...

Hosting door Fraai