Whatmatters ging shoppen bij Mainline Menswear

Webshops zijn er in alle mogelijke maten en vormen. Gelukkig maar, zo heb je keuze te over. Brexit of niet, ook de Britten hebben onze markt ontdekt. Mainline Menswear, een Britse webshop met meer dan 85 leuke mannen merken maakt immers de oversteek. Hoe meer keuze, hoe beter!

Hugo Boss, Armani, Fred Perry en ga zo maar door. Aan merken geen gebrek bij Mainline Menswear. Bovendien tik je al deze stuks tegen een bijzonder schappelijke prijs op de kop en in euro’s. Ongeacht je kledingstijl vind je hier vast wel items die perfect bij je passen, al zijn de liefhebbers van casual kleding zeker en vast in het voordeel. Wij lichten er in dit artikel alvast twee stukken uit, kwestie van Jens ook nog eens gelegenheidsmodel te laten spelen.

Het witte shirt

Als er één evergreen is, waar je nooit mee uit de toon valt laat het dan een wit hemd zijn. Een wit shirt valt zowat met alles te combineren en is in alle soorten en maten verkrijgbaar. Enkel op feesten een beetje uitkijken dat ze je niet met een ober verwarren, maar laat dat een detail zijn.

Met het Tommy Jeans Long Sleeved Oxford Shirt zit je goed. Clean, strakke snit en natuurlijk het karakteristieke Tommy logo op de borst. 100% katoen en voor € 77,55 het jouwe. Als zelfs Jens er mee staat, dan weet je dat het jou als gegoten zit.

Het zwarte t-shirt

Geen wit zonder zwart! Een t-shirt mag natuurlijk niet in je kast ontbreken. Jens zie hier het Les Deux Crew Neck Encore T Shirt Black dragen. De subtiele print van een Romeinse twee typeert dit label uit Kopenhagen. Dit merk bestaat al sinds 2011 en mikt op gelijkheid. Eens kijken of ook dit t-shirt in de kleerkast van Renée, Jens zijn vriendin verdwijnt. Dit t-shirt tik je trouwens op de kop voor € 59,65.

Wil je meer merken ontdekken en geloof ons, het zijn er heel wat, surf dan naar de website van Mainline Menswear. Bestel je voor meer dan € 170 dan is de levering volledig gratis. En geloof ons, eens je aan het shoppen gaat zit je daar snel aan.

  • Kevin Stickens

    Redacteur

    Founder van The Cult of Content een contentmarketing bureau uit Antwerpen. Vader van 3 kids, levensgenieter en fijnproever. Stichter en redacteur van Whatmatters.

You May Also Like

Luxury For Men en Iordanov vodka: het perfecte stel

Soort zoekt soort Wat er gebeurt als 2 topmerken gaan samenwerken? Dan ontstaat er ...

Are you a BALR.?

Voetballers die in zaken gaan, zo kennen we er wel een paar. De meeste ...

Voor de man in al zijn glorie

Bij Whatmatters zijn we wereldburgers en Antwerpen mag dan wel een beetje onze wereld ...

Hosting door Fraai