Interview: Theo&Co, Belgische boxershort with an attitude

Boxershorts je kan niet zonder, tenzij jij nog het type bent dat in een slip rondhuppelt natuurlijk. Een tijdje terug brachten we al een kort artikeltje over de rekels achter het nieuwe label Theo&Co, maar een interview mocht niet ontbreken.

Emile, waarom boxershorts? 

Wel, we speelden al langer met het idee, al zijn we pas vorig jaar september begonnen. Zelf speelde ik toch al zo’n 5 jaar met het idee, omdat er eigenlijk maar 1 speler op de markt was, die bovendien veel te duur geprijsd is. Na ellenlange avonden erover praten hebben we uiteindelijk de stap gezet om een beter en goedkoper en even kwalitatief alternatief op de markt te brengen.

Waarmee maken jullie het verschil? 

Wij gaan resoluut voor de hippere designs, minder klassiek dan onze collega’s. We willen de Happy Socks van de boxershorts worden. Onze marketing mag ook wat stouter en shockeren.

Wat doen jullie dan qua marketing? 

Wel, we gaan onder andere inzetten op influencers. Dat vergt heel wat budget, maar we geloven er sterk in. Je zal onze campagne nog wel zien passeren binnenkort.

Waar verkopen jullie de boxershorts? 

Voorlopig enkel online, maar de stap naar de retail gaat binnenkort gezet worden. We zullen in geselecteerde winkels te vinden zijn. Voor Valentijn brengen we een boxershort met hartjes en eentje met lippen uit, het ideale cadeau!

Hoeveel designs zijn er momenteel verkrijgbaar? 

Momenteel hebben we er een 17-tal, maar in onze volgende collectie willen we het aantal designs toch zeker meer dan verdubbelen in ons aanbod. Reken voor een boxershort van Theo&Co op 28 euro.

We hebben trouwens ook een boxershort met zakken. In België vrij uniek!

Mikken jullie op België? 

In eerste instantie wel, we willen ook internationaal verkopen, maar laat ons eerst maar eens de Belgische man veroveren.

We wensen je het van harte! Stiekeme vrouwelijke lezers die nog op zoek zijn naar een Valentijnscadeau, de bijzondere boxers met hartjes of lipjes vind je hier. Heren, wat dachten jullie van matching boxers?

 

  • Kevin Stickens

    Redacteur

    Founder van The Cult of Content een contentmarketing bureau uit Antwerpen. Vader van 3 kids, levensgenieter en fijnproever. Stichter en redacteur van Whatmatters.

You May Also Like

Je eigen flesje drank bij Luxury For Men

Yep, de pakjesperiode komt er weer aan. En of we dat fijn vinden! Waar ...

A-Z, by Zlatan Ibrahimovic

Ego tot de 2de Laten we het na het dramatische vertoon van onze Duivels ...

Noteer het Culinaria Festival alvast in je agenda!

Festivals we zijn er gek van, maar het hoeft wat ons betreft niet altijd ...

Hosting door Fraai