FC Barcelona en Nike vieren 20 jaar relatie met heerlijke campagne

‘The ball makes us more’…

Dit is de naam van de campagne die het geslaagde en al 20 jaar durende huwelijk tussen de stad, FC Barcelona en Nike symboliseert en de legendarische status van de club en de stad in de verf zet. Een campagne met beeldmateriaal dat zowaar geregisseerd werd door Wally Pfister, die nog een Oscar won voor zijn werk als regisseur in de film ‘Inception’.
De Braziliaan Philippe Coutinho, sinds januari bij FCB liet al weten dat hij Barcelona adoreert en dan vooral de manier waarop al jaren gevoetbald wordt. Ook de Nederlandse Lieke Martens, uitgeroepen door de FIFA als voetbalster van het jaar en uitkomend voor de Catalanen noteerde alvast volgende uitspraak: “The passion for the club within the city is something you are immediately aware of.”

En die passie werd bevestigd door Andrés Iniesta…“As players, we are conscious of our responsibility to the fans and the city; we do all that we can to bring success to the club, win big titles and make them happy,”, grote woorden van de middenvelder die een contract voor het leven heeft afgesloten met de ‘Blaugrana’.

Naast deze drie sterren komen ook andere toppers uit het heden én het verleden even piepen in de film. Piqué, Messi, Puyol, Ronaldinho, Guardiola of zelfs de betreurde Johan Cruyff…allen passeren ze de revue.
‘Mes que un club’

You May Also Like

Ontdek NYC als een echte local!

The Big Apple, we blijven het een heerlijke stad vinden. Het wordt dan ook ...

Weet jij en je lief nooit welke film te kiezen? Hier is de oplossing!

Je kent het allemaal. Slecht weer, geen zin om nog de beentjes te strekken en ...

HOPii l Je eigen microbrouwerij op je aanrecht

Het is weekend, we zijn mannen, dus het is weer hoog tijd om in ...

Hosting door Fraai