Antwerps horlogemerk GMTRY gaat nu ook internationaal!

Antwerpen…haven, diamant, mode…genoeg dingen waarmee we de stad aan de Schelde kunnen typeren. Het is en blijft een bruisende stad, vol influencers en ondernemers die hun merk echt op de wereldkaart willen zetten. Zo ook Miguel Michiels en Irfan Qureshi, de drijvende krachten achter het horlogemerk GMTRY, die nu met de grote Zwitserse department store Globus in zee gaat. En wie Zwitserland zegt, zegt horloges…dit kan wel eens dé vlucht naar een lange ruimtereis zijn…The Sky is dan ook hier toepasselijk The Limit.
“GMTRY (‘GEOMETRY’) staat symbool voor de symbiose van gebouwen, mensen en atmosfeer of snelheid in de bruisende hoofdsteden waarin we leven. Elke stad heeft zijn eigen symbiose, identiteit of GMTRY, die we tot uiting laten komen in de unieke geometrische vormen en strakke patronen van onze uurwerken”, laat één van de twee ondernemers weten. En belangrijker, ze ontwerpen horloges die ze ook gewoon echt zelf willen dragen.


Irfan vertelt hierover het volgende: “Met GMTRY willen we ‘urban gentlemen’ bereiken: gedreven jongemannen die ieder op hun manier hun weg naar succes bewandelen in de urban jungle. Onze designs en onze visuals zijn sterk gericht op architectuur, geometrie, street en city life. Met onze opvallend geometrische wijzerplaten onderscheiden we ons als merk en bekijken we onze horloges niet per se als horloge, maar eerder als een mode accessoire.” Mode en Antwerpen, de link is nooit veraf.
“De klant ontvangt bij iedere horloge ook twee verschillende straps. Zo kan hij afwisselen in functie van zijn activiteiten, outfit of gemoed die dag. We stellen vast dat onze klanten dit ook doen. 40% van onze klanten heeft dan ook meer dan één GMTRY in de kast liggen”, aldus Miguel.

In België zijn er voorlopig slechts enkele fysieke verkooppunten waar je je een GMTRY horloge kan aanschaffen en worden ze dus vooral besteld via de webshop. “Een verdere uitbreiding van het gamma buiten horloges staat vandaag nog niet op de planning, maar is zeker een horizon die we nog willen verkennen. We willen onze doelgroep niet overladen met een diep en breed gamma, maar vooral met een kwaliteitsvol, bescheiden en sexy aanbod, dat we zelf dragen.”
Wij zijn alvast fan en een sportief en toch stijlvol klokje voor slechts 119€, daar kan je niet voor sukkelen.

You May Also Like

4 Italiaanse merken die in je kast horen

Italianen hebben flair, Italianen hebben stijl. Wil jij ook een vleugje van die ‘sprezztura’? ...

Masha Hilton: de Vlaamse ‘Joker’

Waarom de hele wereldbol afschuimen op zoek naar mooie pareltjes als we er in ...

Rihanna in ondergoed maakt onze maandag een stuk beter

De temperatuur stijgt… Wie niet buiten hoeft vandaag, komt ook gewoon niet buiten. Koude ...

Hosting door Fraai