Jay, The Collective: streetwear met een hart!

Soms moet je met drie zijn om succes te boeken, althans dat is het uitgangspunt bij de rekels achter Jay, The Collective. Dit fashionlabel werd opgestart door drie studenten geneeskunde: Job Adriaenssens, Anthony Pairon en Yann Vivier en is nu klaar om de markt te veroveren.

Lichaamsdelen als inspiratiebron

Ecologisch verantwoorde kledij, met medische invloeden. Het mag dan misschien niet zo sexy klinken, de heren bewijzen het tegendeel. Met de verkoop van hun kleding ondersteunen ze trouwens ook het kankeronderzoek aan de Universiteit van Antwerpen, dus je kan met een goed gevoel je roebels uitgeven. Laat je hart spreken zouden we zeggen…
De collectie? Minimalistische designs, het beperken van kleuren leggen de focus op de kracht van de woorden die op de shirts staan geprint. Kwaliteit en fairtrade staan alvast voorop.


Hun inspiratie? Die halen zie uit lichaamsdelen en in dit geval is dat helemaal niet luguber, integendeel. Bestellen doe je in de webshop. Vanaf 22,50 euro heb je al een t-shirt. Er werden al heel wat influencers mee gespot, waar wacht jij nog op om je hart te tonen?
Instagram

  • Kevin Stickens

    Redacteur

    Founder van The Cult of Content een contentmarketing bureau uit Antwerpen. Vader van 3 kids, levensgenieter en fijnproever. Stichter en redacteur van Whatmatters.

You May Also Like

Ties & Laces, stem ze naadloos op elkaar af!

Ties & Laces, het klinkt een beetje kinky, maar is het dat ook? Bwah, ...

Nieuw spectaculair car event in Nieuwpoort

Als er een motor inzit heeft het onze interesse, dus tegen een nieuw auto ...

6 stijltips van de Pitti Uomo

Pitti Uomo 2016 Aan de pols, dat is waar we onze vinger het liefste ...