Jay, The Collective: streetwear met een hart!

Soms moet je met drie zijn om succes te boeken, althans dat is het uitgangspunt bij de rekels achter Jay, The Collective. Dit fashionlabel werd opgestart door drie studenten geneeskunde: Job Adriaenssens, Anthony Pairon en Yann Vivier en is nu klaar om de markt te veroveren.

Lichaamsdelen als inspiratiebron

Ecologisch verantwoorde kledij, met medische invloeden. Het mag dan misschien niet zo sexy klinken, de heren bewijzen het tegendeel. Met de verkoop van hun kleding ondersteunen ze trouwens ook het kankeronderzoek aan de Universiteit van Antwerpen, dus je kan met een goed gevoel je roebels uitgeven. Laat je hart spreken zouden we zeggen…
De collectie? Minimalistische designs, het beperken van kleuren leggen de focus op de kracht van de woorden die op de shirts staan geprint. Kwaliteit en fairtrade staan alvast voorop.


Hun inspiratie? Die halen zie uit lichaamsdelen en in dit geval is dat helemaal niet luguber, integendeel. Bestellen doe je in de webshop. Vanaf 22,50 euro heb je al een t-shirt. Er werden al heel wat influencers mee gespot, waar wacht jij nog op om je hart te tonen?
Instagram

You May Also Like

Doutzen doet ons nu al 'Hunkemölleren' naar Kerstmis (foto's + video)

Nog 159 keer slapen… En dan snijden we de kalkoen aan, mogen we cadeautjes ...

De Audi Q8 Sport Concept: luxueuze power!

Dat Audi bloedmooie auto’s in zijn gamma heeft dat was ons al langer duidelijk. ...

Een paradijsje voor mannen: HUTCH

Kledingwinkels, er kunnen er niet genoeg van zijn. En van conceptstores kunnen we al ...

Hosting door Fraai