Jay, The Collective: streetwear met een hart!

Soms moet je met drie zijn om succes te boeken, althans dat is het uitgangspunt bij de rekels achter Jay, The Collective. Dit fashionlabel werd opgestart door drie studenten geneeskunde: Job Adriaenssens, Anthony Pairon en Yann Vivier en is nu klaar om de markt te veroveren.

Lichaamsdelen als inspiratiebron

Ecologisch verantwoorde kledij, met medische invloeden. Het mag dan misschien niet zo sexy klinken, de heren bewijzen het tegendeel. Met de verkoop van hun kleding ondersteunen ze trouwens ook het kankeronderzoek aan de Universiteit van Antwerpen, dus je kan met een goed gevoel je roebels uitgeven. Laat je hart spreken zouden we zeggen…
De collectie? Minimalistische designs, het beperken van kleuren leggen de focus op de kracht van de woorden die op de shirts staan geprint. Kwaliteit en fairtrade staan alvast voorop.


Hun inspiratie? Die halen zie uit lichaamsdelen en in dit geval is dat helemaal niet luguber, integendeel. Bestellen doe je in de webshop. Vanaf 22,50 euro heb je al een t-shirt. Er werden al heel wat influencers mee gespot, waar wacht jij nog op om je hart te tonen?
Instagram

You May Also Like

New Balance grijpt naar het voetbalverleden: EPIC TR

Een beetje retro is helemaal in. Het is dan ook niet verwonderlijk dat New ...

Weg met die gele plekken op je witte shirt!

Verschrikkelijk irritant. Aangezien wij ons wel eens in het zweet werken, er meestal wel ...

Draag eens een onoriginele foto

Wordt er iemand warm van stockfoto’s? Je kent ze wel, die standaard foto’s die ...

Hosting door Fraai