Jay, The Collective: streetwear met een hart!

Soms moet je met drie zijn om succes te boeken, althans dat is het uitgangspunt bij de rekels achter Jay, The Collective. Dit fashionlabel werd opgestart door drie studenten geneeskunde: Job Adriaenssens, Anthony Pairon en Yann Vivier en is nu klaar om de markt te veroveren.

Lichaamsdelen als inspiratiebron

Ecologisch verantwoorde kledij, met medische invloeden. Het mag dan misschien niet zo sexy klinken, de heren bewijzen het tegendeel. Met de verkoop van hun kleding ondersteunen ze trouwens ook het kankeronderzoek aan de Universiteit van Antwerpen, dus je kan met een goed gevoel je roebels uitgeven. Laat je hart spreken zouden we zeggen…

De collectie? Minimalistische designs, het beperken van kleuren leggen de focus op de kracht van de woorden die op de shirts staan geprint. Kwaliteit en fairtrade staan alvast voorop.

Hun inspiratie? Die halen zie uit lichaamsdelen en in dit geval is dat helemaal niet luguber, integendeel. Bestellen doe je in de webshop. Vanaf 22,50 euro heb je al een t-shirt. Er werden al heel wat influencers mee gespot, waar wacht jij nog op om je hart te tonen?

Instagram

Tags:

Joy of Matcha
  • Als creatieve copywriter, levensgenieter en papa van 3 rekels, kan ik me uitleven op Whatmatters. Gelukkig maar, anders stond ik niet in voor de gevolgen voor de mensheid.

Dit vind je misschien ook leuk

Hunkemöller strikt topmodel Doutzen Kroes voor nieuwe zwemcollectie

Doutzen Kroes…’all time favorite’ van ondergetekende. Niet voor niets loop ik dan ook geregeld ...

G-Star by Marc Newson

Dat de Nederlanders van G-star RAW weten wat fashion is, is evident. Als je ...

Rapper SKEPTA krijgt zijn eigen Air Max’en

Wie heeft er geen Air Max’en gehad of momenteel in zijn bezit? Wij hopen ...