Waarom de advertenties van Calvin Klein mannen boeien?

Even terug naar 14 februari dit jaar. Bij gebrek aan inspiratie voor Valentijn heeft ondergetekende alleen aan zichzelf gedacht en vrouwlief een net setje cadeau gedaan van Calvin Klein. Je kent het wel…het grijze BH-topje, idem string in trainingsstof…twee stukjes waar de vormen gewoon het best naar voor komen. Gezien het ravissante en strakke lijf van het lief, zou ze zo maar even mee kunnen spelen in de commercials van het Amerikaanse modemerk. En die commercials, die kunnen mannen alvast boeien. Zo is er net een nieuw fotoboek uitgebracht door Rizzoli met daarin de sex-drenched advertising campaigns die de designer Calvin Klein tot ‘fashion world provocateur’ hebben gemaakt. Kate Moss, Bella Hadid, Margot Robbie, Brooke Shields,…stuk voor stuk topmodellen die net dat tikkeltje seks in de campagnes brachten. Hierbij onze selectie over de jaren heen…

Het boek van Rizolli zelf vind je alvast niet op de boekenbeurs, kan je wel HIER kopen en kost je 150$.

 

Credits: Calvin Klein

Tags:

Joy of Matcha

Dit vind je misschien ook leuk

Whatmatters trekt naar Kikkerland

Correct, bij de naam Kikkerland moesten we ons toch even achter de oren krabben. ...

"Addicted to Social Media"…het verhaal van Kelss

Social Media…ook wij zijn wel eens gekluisterd aan ons (om het op zijn Hollands ...

Leven in een droom…knappe Silke De Backer is fulltime influencer

Van bloggen kunnen leven…wij kunnen dit alvast niet zeggen en werken ons te pleuris ...