TRESANTI brengt Italiaanse flair in je kleerkast

 
Gezien we stilaan op een leeftijd komen dat streetwear iets minder gepast is en we al bij al redelijk formele jongens zijn die nog het liefst in een hemdje voor de dag komen, zit het Nederlandse label TRESANTI ons als gegoten. Hoewel de naam Italiaans klinkt en de kledij op een Milanees terrasje zeker niet misstaat, zijn het toch maar weer onze noorderburen die ermee uitpakken.
19453222_1176140909199182_1824357455589281653_o

Alles voor de stijlvolle man

De moderne rekel – en daar rekenen we onszelf toe – die op zoek is naar hemden, dassen, riemen, sokken, sjaals en nog veel meer, vindt vast wat in de webshop van het merk. Je vindt daar een fijne mix aan producten die zowel overdag op het werk als ’s avonds aan de bar perfect tot hun recht komen. Vergeet zeker ook niet een blik te werpen op de accessoires, die maken je outfit af.
We gaan jullie het hele verhaal van TRESANTI niet uit de doeken doen – nochtans het is de moeite, lees het maar eens op de site – maar wat we jullie wel willen meegeven, is dat ze net een nieuw item op de markt brengen: IN CASE OF STYLE.

Tresanti Case

IN CASE OF STYLE

Ongetwijfeld zal je deze wardrobe voor de gentleman binnenkort in winkels, pop-ups en op nog veel meer plaatsen zien opduiken. Deze strak vorm gegeven ‘STYLE CASE’ van kwalitatief hout bevat de topitems uit de collectie in een stijlvol en strak vormgegeven jasje. Zo krijg je een totaalbeeld van de collectie en kan elke winkelier ermee aan de slag. Een geniaal verplaatsbaar shop-in-shop concept, maar ook op evenementen en beurzen komt de kast perfect tot zijn recht.

14705831_985527541593854_3089947198070469092_n

Never Play It Safe!

Als je weet dat de slogan van het label: ‘Never Play It Safe!’ is, heb je misschien al wel een flauw vermoeden waar je je aan mag verwachten. Kan je wel een vleugje Italiaanse Flair gebruiken, een mooi hemd of puike accessoires, dan is TRESANTI zeker een naam om te onthouden. Ga op zoek naar de ‘STYLE CASE’, bekijk de webshop of ontdek een fijne selectie op Luxury For Men.
DSC_6272 bewerkt
Voor de winkelier is het trouwens een geniale manier om de collectie te showen en de stock kan supersnel aangevuld worden. Contacteer de vrienden van TRESANTI gerust, ze tonen je met plezier hun concepten.
Wij zijn alvast fan, maar ontdek vooral zelf waarom…
www.tresanti.eu
FacebookInstagram
 

  • Kevin Stickens

    Redacteur

    Founder van The Cult of Content een contentmarketing bureau uit Antwerpen. Vader van 3 kids, levensgenieter en fijnproever. Stichter en redacteur van Whatmatters.

You May Also Like

Aan het woord: Anastasia, de vrouw achter het kledingmerk 'HALF de GANS'

Toen we op onze Facebookpagina de vraag kregen om het nieuwe kledingmerk ‘HALF de ...

Er als man goed uitzien? David Beckham himself vertelt het ons!

Een held, idool,…noem maar op, David Beckham is het helemaal. Als 18-jarige jongen wilden ...

Daarom gaan wij voor een stoppelbaard!

Spaar jij al jaren voor een paar snorharen op je snoet? Groeit er precies ...