Een degustiefje? Bello Limoncello!

Een geslaagd etentje afsluiten, daar hoort limoncello bij, toch? Nu kan je zelf wel dit overheerlijke goedje liggen brouwen, maar net zo goed haal je een flesje Bello Limoncello in huis. Alleen al van de naam word je ‘instant’ vrolijk.

13880193_867152313429545_1390405200337231093_n

Dit label richt via hun site specifiek op de macho, niet dat we ons dan aangesproken voelen, we zijn watjes, maar dat maakt hun limoncello er niet minder lekker op. De expertise uit Italië wordt met wat Amsterdamse bravoure aangevuld, daar komt het eigenlijk op neer.

15167706_937046946440081_7331109656301377528_o

Handgeplukte citroenen

Met een minimum aan suiker, handgeplukte citroenen en heel wat alcohol maken ze bij Bello Limoncello ons favoriete degustiefje.

We zouden er nog uren lyrisch over kunnen leuteren, maar we laten de het jongens achter het merk liever zelf vertellen in het onderstaand filmpje.

Bello Limoncello – CASE: The story from Bello Limoncello on Vimeo.

Voor 23,95 bestel je een fles online en voor 5 euro meer krijg je er nog 3 shot glaasjes bij ook. Zo sluit je je etentje af in stijl of drink je je het leplazarus voor de televisie natuurlijk.

FacebookInstagram

Tags:

  • Als creatieve copywriter, levensgenieter en papa van 3 rekels, kan ik me uitleven op Whatmatters. Gelukkig maar, anders stond ik niet in voor de gevolgen voor de mensheid.

Dit vind je misschien ook leuk

Whatmatters On Tour: Alfa Romeo B-Tech Lifestyle Event in Turijn

Cars, Travel, Food…een All-In-tripje dat we niet snel zullen vergeten. Alfa boomt…Met een verkoop dat ...

In de halfpipe met Seppe Smits

Bij Whatmatters houden we wel van wat avontuur (nee, schat, geen avontuurtjes, nvdr.). Soms ...

Hosting door Fraai