Paraval: een label met een hoger doel

LA, we hebben het nog nooit van dichtbij gezien, maar de stad staat alvast op ons ‘te bezoeken’ lijstje. Tot we een uitnodiging in de bus krijgen, houden we ons voorlopig bezig met labels die van over de grote plas komen. Het streetwear label PARAVAL is er zo eentje.

Een label met een missie

16487538_758523054329065_9029934770768933692_o

Dit high end streetwear label heeft niet enkel fijne spulletjes, ze hebben het hart ook op de juiste plaats. 10% van hun winst schenken ze immers aan de educatie van kinderen via de Amani Hope Foundation. Op die manier willen ze ook minder bedeelde kinderen in staat stellen hun dromen te verwezenlijken.

Ondanks het feit dat het merk topkwaliteit brengt willen ze de prijzen betaalbaar houden. Dit terwijl alle stuks toch echt wel in LA geproduceerd worden. Niet evident!

16402493_755838664597504_2232158435209057005_o

Verwacht bij de term ‘betaalbaar’ geen prijzen à la H&M want dan kom je bedrogen uit, maar als je je volledig laat gaan bij het shoppen weet je op zijn minst dat je de wereld een beetje beter maakt.

 

Ring in the #newyear with prominent pieces from the unique PARAVAL pre spring 017 collection

Een foto die is geplaatst door PARAVAL (@paravalco) op

Het label is aan deze kant van de plas amper verkrijgbaar, dus online shoppen is de boodschap. Wij vonden alvast enkele heel leuke stuks in de collectie.

15936623_746660635515307_2059560374564304023_o
FacebookInstagram  

Tags:

Joy of Matcha
  • Als creatieve copywriter, levensgenieter en papa van 3 rekels, kan ik me uitleven op Whatmatters. Gelukkig maar, anders stond ik niet in voor de gevolgen voor de mensheid.

Sponsored by

Joy of Matcha

Dit vind je misschien ook leuk

Zie het leven door een (zonne)bril van Avenue Optics!

Het afgelopen weekend hebben we onze Miss Ocean Couture verkozen. Laura Oliveira Granja ging ...

De puurheid van O'rèn

Allez les Belges O’rèn, je kan er niet meer naast kijken. Menig ravissante deerne ...

Addmyberry, altijd een mening

Je hebt van die labels die al wat langer meegaan, maar er toch steeds ...