The 5th: geniale uurwerk marketing

Eén van de meest gewilde en gezochte horloges ter wereld? Uiteraard scoren de luxemerken goed, maar het zou zo maar eens het klokje van The Fifth kunnen zijn. Wie? Juist!

14691292_1132653203470583_6375149607331801807_o

Iedereen in de rij voor The Fifth

Hoewel er weinig unieks is aan de uurwerken van de The Fifth, een label uit Australië, staan de mensen aan te schuiven om er eentje te bemachtigen. Met uurwerken vanaf 100 euro, zijn ze best betaalbaar en passen ze perfect in de huidige tijdsgeest: minimalistisch.14611132_1137031046366132_5452581840553608324_n

Een Japanse quartz, verwisselbare straps en een best leuke uitstraling zorgen overigens voor best aantrekkelijke, heel betaalbare uurwerken.

 

Waarom de horloges zo gegeerd zijn?

Marketing niet meer of niet minder. Het label is er in geslaagd een hype te creëren rond het feit dat ze horloges enkel worden verkocht op de 5de van elke maand en de 5 dagen erna. Kunstmatig wordt op deze manier schaarste gecreëerd, wat het hebberige in de mens doet bovenkomen. ‘Slim’ bekeken als je het ons vraagt.

Dit alles wordt ook duidelijk weergegeven op de site, waar een knoert van een teller de pagina overheerst.

Ben je ook een fomo-type, dat bang is de laatste nieuwe hype te missen? Bekijk dan zeker deze klokjes en het concept eens. Wie weet vind je er wel helemaal je smaak, het verhaal achter de horloge heb je al!

https://www.instagram.com/p/BLJG3VjAqas/?taken-by=the5th.co

FacebookInstagram

Tags:

Joy of Matcha
  • Als creatieve copywriter, levensgenieter en papa van 3 rekels, kan ik me uitleven op Whatmatters. Gelukkig maar, anders stond ik niet in voor de gevolgen voor de mensheid.

Sponsored by

Joy of Matcha

Dit vind je misschien ook leuk

CARTIER TANK viert 100ste verjaardag l met Whatmatters!

Eén van de voordelen van het runnen van een succesvol online mannen magazine? De ...

Vi. jouw nieuwe personal trainer

Ok we geven het toe: bij Whatmatters zijn we soms gepatenteerde lamstralen, die wel ...

Veilig aan de slag met SEXTING

Sexting niets mee te maken? Wij zijn afgehaakt toen Tinder nog in zijn kinderschoenen ...