Nanaseasons, de stem van de Parijse jeugd

Dat tieners niet enkel kattekwaad uithangen en nutteloos door de straten dwalen, bewijzen de 5 Parijse tieners die NANASEASONS uit de grond hebben gestampt. Een leuk streetwear merk, dat nog niet echt gekend is bij het grote publiek.

Gevoelens verbinden

Dit merk mikt dan ook resoluut op de teenager en willen de verbinden door muziek, feestjes, maar vooral kleding. Zijn we bij Whatmatters toch wel weer te oud zeker… Opgestart in 2014, hebben al heel wat bekende muzikanten hun steun aan het merk gegeven en een duwtje in de rug.


Verwacht je aan leuke caps met teksten die refereren aan de zorgen, gevoelens en attitudes van de jeugd uit de Franse hoofdstad, die de laatste tijd toch we wat klappen te verwerken heeft gekregen. Hun laatste collectie ‘Teenage Romance’ speelt hier nog eens extra op in, door te focussen op de kalverliefdes die ieder van ons in het verleden al wel eens heeft gehad.
https://www.instagram.com/p/BJ4J6TyB-Jc/?taken-by=nasaseasons

Star approved

Treed in de voetsporen van Rihanna en Wiz Khalifa en bekijk de collectie eens op de site, waar je overigens ook gelijk kan bestellen. Ook bij Freshcotton is dat overigens mogelijk.
alex_daillance_-_bhjded_1024x1024
 Instagram

Unibet
  • Kevin Stickens

    Redacteur

    Founder van The Cult of Content een contentmarketing bureau uit Antwerpen. Vader van 3 kids, levensgenieter en fijnproever. Stichter en redacteur van Whatmatters.

unibet

You May Also Like

De beestige armbanden van VURLES!

Gelukkig is er Instagram, anders hadden we Vurles misschien nooit ontdekt. Nochtans hokken deze ...

3 keer Dutch Denim

Dat de Nederlanders net wat ondernemender zijn dan ons Belgen, dat is geen geheim. ...

De stijlvolle manchetknopen van Oh My Got

Manchetknopen mogen dan misschien minder populair zijn dan in een wat verder verleden, een ...