Nanaseasons, de stem van de Parijse jeugd

Dat tieners niet enkel kattekwaad uithangen en nutteloos door de straten dwalen, bewijzen de 5 Parijse tieners die NANASEASONS uit de grond hebben gestampt. Een leuk streetwear merk, dat nog niet echt gekend is bij het grote publiek.

Gevoelens verbinden

Dit merk mikt dan ook resoluut op de teenager en willen de verbinden door muziek, feestjes, maar vooral kleding. Zijn we bij Whatmatters toch wel weer te oud zeker… Opgestart in 2014, hebben al heel wat bekende muzikanten hun steun aan het merk gegeven en een duwtje in de rug.

Verwacht je aan leuke caps met teksten die refereren aan de zorgen, gevoelens en attitudes van de jeugd uit de Franse hoofdstad, die de laatste tijd toch we wat klappen te verwerken heeft gekregen. Hun laatste collectie ‘Teenage Romance’ speelt hier nog eens extra op in, door te focussen op de kalverliefdes die ieder van ons in het verleden al wel eens heeft gehad.

https://www.instagram.com/p/BJ4J6TyB-Jc/?taken-by=nasaseasons

Star approved

Treed in de voetsporen van Rihanna en Wiz Khalifa en bekijk de collectie eens op de site, waar je overigens ook gelijk kan bestellen. Ook bij Freshcotton is dat overigens mogelijk.

alex_daillance_-_bhjded_1024x1024
 Instagram

Tags:

  • Als creatieve copywriter, levensgenieter en papa van 3 rekels, kan ik me uitleven op Whatmatters. Gelukkig maar, anders stond ik niet in voor de gevolgen voor de mensheid.

Dit vind je misschien ook leuk

Zandstappers voor de zomer!

Bij Whatmatters zijn we meer voor de zon dan voor de sneeuw. Nee, ons ...

WEAR SOUL – WALLDOG

Sweaters en t-shirts met een verhaal? Meet WALLDOG! Philippe Pelsmaekers, die eerder in de ...

Whatmatters Roadtest: Porsche Cayenne S E-Hybrid

Of we onze 3L diesel slurpende Duitser uit München een weekje zouden willen ruilen ...