Ray-Ban & Ferrari…excellent en bliksemsnel

thumb_MTI4ODM1OTY4NjIyMTE4OTIy_1024
Uiteraard hebben wij als echte jongens wel een paar Ray-Bans in onze lade liggen. Al sinds dat wij een jaar of 10 waren, liepen wij rond met de pilotenbril en deden we ons voor als zijnde Maverick…het dekselse kereltje dat het hele Top Gun team het harnas net als de harten van vele chicks de hoogte injoeg. Helaas waren we net niet man…of slim…genoeg om het te maken als gevechtspiloot en dus volgen we ons motto…’Das niet erg, Syrië das erg’ en schrijven we in plaats van bombarderen heden ten dage over het getroffen in oorlog levende land…
thumb_Ray-Ban and Ferrari_Sponsorship Agreement_Event Pictures (9)_1024
Maar dragen wij hierdoor geen Ray-Bans meer? Oh jawel! We zijn nog straffer…we hebben er net weer eentje aan onze collectie toegevoegd. Niet zo snel als een straaljager maar toch met enige standing als het om auto’s gaat heb je het merk Ferrari. Wie droomt er nu niet van een bloedhete, iconische dreamcar met vooraan op de motorkap het logo met het steigerend paard? Je hoort ons al komen…
thumb_Ray-Ban and Ferrari_Sponsorship Agreement_Event Pictures (8)_1024
De groep Luxottica, marktleider op vlak van design, productie en verkoop van trendy, luxueuze en sportieve brillen, en tegelijkertijd eigenaar van het iconische merk Ray-Ban kondigt een sponsoringovereenkomst aan met Ferrari S.p.A. Voortaan zullen alle wagens SF16-H van Ferrari tijdens de Formule 1-wedstrijden met het logo van Ray-Ban racen.
 
 
thumb_Ray-Ban and Ferrari_Sponsorship Agreement_Event Pictures (5)_1024
 
Meer dan zevenenhalve decennia lang heeft Ray -Ban zijn stempel gedrukt op de wereld van de muziek, de kunst en de film. Het merk is cultuur en lifestyle wereldwijd beïnvloed en staat voor succes, excellentie en faam. Sinds 1937 voert het merk traditie, vernieuwing en durf hoog in het vaandel. Vervang traditie door tikkeltje rebels en je hebt het DNA van Whatmatters.
Of, om het in de woorden te zeggen van CEO Luxottica Leonardo Del Vecchio :  « Vandaag vieren we een akkoord dat voor ons van essentieel belang is. We hebben immers de eer deel te maken van de Ferrari-stal, een merk dat dezelfde ambities koestert als wij: authenticiteit, culturele relevantie en excellentie. ».
thumb_Ray-Ban and Ferrari_Sponsorship Agreement_Event Pictures (6)_1024
Misschien moeten we Leonardo eens een mailtje sturen…Er zitten meer vergelijkingen in Ray Ban, Ferrari en Whatmatters dan we denken…Laat het zonnetje maar schijnen…de bril op onze neus hebben we nu al…op de Ferrari moeten we helaas nog wat wachten…
 

You May Also Like

Nike pakt uit met gloednieuwe polo

Ok, we geven het toe: een polo kan niet altijd en overal. Ga je ...

Accessoires: Summer essentials!

Het is weer bijna zover, het favoriete seizoen van de Whatmatters redactie staat weer ...

Hosting door Fraai